contact

Danoontje

The Brief

Danoontje wie kent het niet! Vanaf 1985 een iconisch merk in Nederland met de befaamde woorden ‘Danoontje Powerrr’. En wij kregen de eer om hier een mooie productie voor op te zetten.

1 op de 11 kinderen in Nederland kan door geldzorgen niet op sport-of muziekles. Daar wil Danoontje wat aan doen. Dit jaar helpt Danoontje honderden kinderen door de contributie te betalen voor deze groep kinderen. Hierdoor kunnen ze toch in clubverband sporten of bij een muziekvereniging. De eerste campagne van Danoontje gaat over de lange termijn samenwerking met het Jeugdfonds. Ze trappen de samenwerking af op Internationale kinderdag, 1 juni 2022.

De campagne bestond uit video’s (online) en fotografie (social, banners en instore). Gezamenlijk goed voor 60 assets in alle formaten voor alle kanalen. En natuurlijk hadden we veel Danoontjes op de set, waaronder onze favoriete smaak: Bananen.

 

 

Get in touch

get in touch!

De eerste stap is gezet. Welke vragen heb je nog?

×