contact

Olvarit

The Brief

Bedenk een creatief concept voor een duurzaamheidscampagne voor Olvarit. Zorg dat ouders betrokken raken bij de nieuwe visie en positionering, waardoor de merkvoorkeur toeneemt. De campagne moet de weg vrijmaken om onze duurzaamheidsdoelstelling binnen dit thema voor meerdere jaren te laden.

Strategy

Als er iets is dat Olvarit begrijpt en waaraan ze hebben bijgedragen, dan is het groei. Olvarit  helpt de lichamelijke groei van uw kind met steeds betere producten. Maar Olvarit groeit zelf ook. Het is dus tijd voor de volgende stap. Een nieuwe visie op groei. Een nieuw soort groei, een groei die goed is voor je kleintje, goed voelt voor jezelf en goed is voor andere mensen, dieren en de toekomst van onze planeet. Daar draagt Olvarit aan bij. Deze campagne gaat al die kleine stapjes laten zien en vieren.

Vele kleine stapjes naar goede groei. Olvarit.

The campaign

Tijdens de campagne vertelt Olvarit het verhaal van hun duurzaamheidsmissie. Een manifest dat er niet alleen lekker uitziet, het klinkt ook heerlijk. Ons manifest begint met een simpel erwtje en eindigt in een duurzame toekomst. Kleine stapjes leiden tot wat wij noemen: Goede groei. Groei die niet ten koste gaat, maar zorgt voor andere mensen, dieren en de aarde. De campagne bestaat uit online video’s, social, pinterest link ads en print advertising.

Get in touch

get in touch!

De eerste stap is gezet. Welke vragen heb je nog?

×